Svar på frågestunden!<3

Emma om Frågestund!:

Hääj (:

1. HUr mår du? (: Bra!
2. Vad ska du göra imorn? Ha orgientering i rudan och slutar kl 12!
3. vilken e din favvofärg? (: Oj.. ehm.. Babyblå tror jag :)
4. Vad skulle du göra om du vann en halv miljon? Åka utomlands och köpa en bil.
5. vad brukar du kollar på tvä? ;) Olika.. Top model, Idol, Talang, Robinson... M.M

Julia om
Frågestund!:

Vad är ditt personliga rekord i höjd? (haha lol,tråk fråga) :P Haha nää då det var en toppenfråga! 1.25 :)


sara om Frågestund!:

hur gör du bloggdesing <3 ? Headern har jag gjort själv men min kompis har hjälp mig att välja design och lägga in allt på bloggen :)

Nora om Frågestund!:
Favorit film? Ehm... Trust tror jag :)
Om du var fast på en öde ö med en person i hela världen vem skulle det vara? Mandizz eller Nattah Eller du. Då har jag ju nån att dansa med :P... Eller nån snygging! ;)
Vart vill du helst bo? Här i sverige.. Men nån gång så kommer jag nog flytta till nåt annat land ett par år. Men inte hela livet :)
Om du var en fågel vilken skulle du vara då? Papegoja! Dom kan ju snacka!
Har du sett någon konsert live vilken? Rix fm.. Eller det kanske heter fn? I kungsängen för typ två år sen.
Favorit artist? Veronica maggio.
Bästa instrumentet? Piano!
Om du kunde ha en superkraft vad hade det varit och varför? Flygkraft :) Tänk dig att du har riktigt brottom till skolan och så kan du flyga dit istället för att ta bussen i 20 minuter :P
Dansa eller sjunga? inte båda! Åh Nora! Nu var du jobbig! ;)  Ehm.. Sjunga tror jag.
Dancehall eller showdance? Dancehall. Roligare att titta på än showdance :P
Springa eller gå? Springa!
Hoppa eller stå? Ehm... Beror på men stå :)

Amanda om
Frågestund!:

Om du var en maträtt, vad skulle du vara för maträtt då? Tacos! Då skulle väldigt många gilla mig! ;)
Aldrig äta donken igen eller bo ensam resten av ditt liv? Aldrig äta på donken... Det där var en jobbig fråga Amanda!!!
Hur är den perfekta killen för dig(personligheten alltså)? Snäll, Rolig, Inte för på utan kunna lämna mig ifred ibland oxå :) Ge mig komplimanger.. Ah drömkillen typ :P
Är du lycklig just nu? Om det är på en skala från 1-10 så är jag väl 7,5
Dator eller tv? Oh... Ehm..  Dator! Då kan man ju se programen på datan :)
Hur ska en vän vara enligt dig? Som du!<3
Dans eller friidrott? DANS!!!!!
Vem är den roligaste personen du vet? (typ komiker eller någon kompis osv) Komiker: Björn gustafsson, Och kompis är nog Alva :)
Aldrig få borsta ditt hår igen eller aldrig få använda deo/parfym? Aldrig använda deo/parfym. Man luktar ju ändå ganska gott eftersom man duschar.. :P

Tack så mycket alla ni som har frågat! Hoppas ni blev nöjda med svaren!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0