Misshandlad av syrran när man är sjuk!

Är typ rätt förkyld, morfar är ju här så vill ju liksom inte vara osocial. Men efter maten så tänkte jag att jag kunde gå in till mitt rum ett tag och sitta vid datan och vila lite.
Men då kommer syrran och typ slår ner mig när jag försöker få ut henne ur rummet..
Medans jag ligger där på golvet så håller hon fast mig med sina ben och går in på nåt jävla spelprogram och börja spela spel...
Tillslut blev jag typ fett förbannad.... Och sa att hon skulle gå ut och då sparkade hon mig :(
Tycker synd om mig själv... Även fast jag bara legat på golvet och sprattlat lite så är jag fett trött..
Ska Somna tidigt ikväll och gå upp sent imorgon så jag får en massa sömn...
Hoppas jag inte är som mamma och går och är förkyld i 3 veckor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0